הסוד שאף פעם לא סיפרו לך- 7 טיפים לשמירה על משקל הריון תקין

 הידעת: תינוק שנולד לאמא שהעלתה יותר מ 48%  ממשקל גופה בהריון, יש לו סיכוי גבוה יותר לסבול מעודף משקל כבר בגיל 7 .    
הסוד שאף פעם לא סיפרו לך- 7 טיפים לשמירה על משקל הריון תקין

 ברגע שגילית שאת בהריון ,

את מתחילה לשמוע משפטים כמו: עכשיו את אוכלת עבור שתיים, כדי שתנוחי.. ועוד ועוד׳.

לפני שאת שמה לב ועם השינויים ההרומונלים ( לאחר שעבר שלב הבחילות כמובן...)

את מתחילה להעלות משקל עוד ועוד..

אז מה עושים?

 

אגוזים .. אגוזים.. אגוזים – מומלץ הכי פיסטוק אלו האגוזים הכי רזים, עדיף ללא הקליפה... ככה אוכלים פחות והקליפות עוזרות לך לעקוב כמה אכלת  

 

 2 חלבון מוסיף המון- ברגע שאת מרגישה שבא לך משהו נוסף.. הוסיפי קוטג׳ או גבינה לבנה על הסלט ובן רגע תרגישי שבעה.

 

 3 התעלמות והתעמלות- בשמך ההריון לפעמים בא שוקולד וגם ציפס והמון.. קשה מאוד לומר לו כשממש בא. הפתרון אוכלים ואז יוצאים להליכה של 45 דק .

 

 

 

 4 המשקל אינו אוייב- תדעי את המשקל שלך ותעקבי יום יום כך לא תופתעי וגם תהיה לך בקרה.

 

 

 5 דימיון מודרך- כבר בתחילת ההריון תדמייני תמונה של גופך הבריא במהלך חודשי ההריון. התמונה בראשך תלווה אותך ותיתן לך מוטיבציה לשמור על גופך.

 

 6 גיוון. . גיוון ועוד גיוון- בא לך יוגה, פילאטיס כל יום משהו אחר. כך תוודאי שלא ישעמם לך ותוכלי להתמיד לאורך זמן.

 

 7 חטיף מהטבע מוסיף פי שבע- גזר, בטטה, תפוח עץ. קחי תפוח עץ , רוקני את הבפנים שימי אגוזים , קינמון קצת סוכר ולתנור.. 180 מעלות , 20 דק׳ בתיאבון.

 

המידע בדף זה הוא כללי בלבד, אינו ממצא ואין בו בכדי להוות ייעוץ משפטי ו/או רפואי ו/או חוות דעת מקצועית. השימוש במידע הינו על אחריותו המלאה של הקורא. בכל מקרה, אין בעלי האתר או המחבר נושאים באחריות כל שהיא לנזק שנגרם או עשוי להיגרם בעקבות השימוש במידע.
שתפי ברשתות חברתיות
;

כתבות נוספות שכדאי לך לקרוא:

;