זה שאני בהריון לא אומר שאני אתעלם מהגוף שלי במשך תשעה חודשים

ראשי > זה שאני בהריון לא אומר שאני אתעלם מהגוף שלי במשך תשעה חודשים

זה שאני בהריון לא אומר שאני אתעלם מהגוף שלי במשך תשעה חודשים

00.00.0000
נכתב על ידי הנהלת האתר

בשעה טובה ומוצלחת את בהריון, וזה הזמן לדעת יותר על הדרכים לשמירה על גוף בריא במהלך תקופת ההיריון ולאחריו. בשורות הבאות ריכזנו עבורכן 4 טיפים מעשיים שיאפשרו לכל אחת ואחת מכן גם לשמור על גוף בריא במהלך תקופת ההיריון וגם ליהנות מחזרה מהירה לגזרה לאחר הלידה.

 

התעמלות

 

נשים רבות נמנעות מפעילות ספורטיבית כזו או אחרת במהלך תקופת ההיריון, וזאת בשל דאגה לבריאות העובר או ממניעים אחרים. בניגוד לדעה הרווחת, פעילות ספורטיבית מתונה וסדירה במהלך תקופת ההיריון, לא רק שתסייע לכם לשמור על היריון בריא יותר אלא גם תאפשר לכם לשמור על משקל גוף תקין והשבת הגזרה לקדמותה מייד לאחר הלידה. בין יתר הפעילויות הספורטיביות המתונות לתקופת ההיריון תמצאו את שיעורי הפילאטיס או היוגה, אימוני השחייה, הליכה ועוד.

 

המלצה חשובה: לפני קיומה של הפעילות הספורטיבית במהלך תקופת ההיריון, חשוב להיוועץ עם הרופא המלווה אתכם למשך תקופת ההיריון.

 

פירות כתחליף לנשנוש המתוק

 

תקופת ההיריון מתאפיינת אצל רוב הנשים בצורך המיידי לדברי מתיקה. חטיפי השוקולד אותם אתן מנשנשות עלולות להוות אתגר קלורי בתום תקופת ההיריון, ולכן ההמלצה היא להימנע מהם ככל הניתן. את חטיפי השוקולד ויתר הנשנושים עתירי הקלוריות העלולים לגרום להופעת צלוליטיס, מומלץ להמיר בפירות העונה, שגם מעניקים לגופכם את רמת הסוכר הנדרשת לצורך בנייתה של האנגריה והם יספקו לכם ערך תזונתי רק ערך המסייע להתפתחותו התקינה של העובר.

טיפ ליישום: הניחו לצידכן קערה גדולה ובתוכה כל פירות העונה האהובים עליכן, ובכל פעם שמתחשק לכם משהו מתוק גשו לקערה ומלאו את גופכן באנרגיה טבעית, עסיסית ובריאה.

מעקב תמידי אחר המשקל

במהלך תקופת ההיריון אנו ממליצים לכן להגביר את המודעות למשקל הגוף. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם הרופא המלווה את ההיריון ואף עם דיאטנית. מפגשים אלו יסייעו לכן לדעת יותר על המשקל במהלך תקופת ההיריון (כמה אתן אמורים לעלות וכדומה). רכשו לעצמכן משקל מדידה ביתי והקפידו לעלות עליו אחת לשבוע לצרכי מעקב. במידת הצורך, היוועצו עם הרופא והדיאטנית בנוגע לדיאטה מומלצת המהלך תקופת ההיריון.

נטילת ויטמינים

הויטמינים המיועדים לתקופת ההיריון נועדו גם לצרכי התפתחות תקינה של העובר וגם לצרכי יצירת איזון תזונתי אצל נושאת ההיריון. רשימת הויטמינים המומלצים לתקופת ההיריון כוללת בין היתר: סידן, ברזל וחומצה פולית, אליהם מתווספים גם תוספי תזונה שנועדו לספק לגופכן את כל הרכיבים התזונתיים החסרים. גם כאן, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם הרופא המלווה אתכם לאורך תקופת ההיריון לצורך התאמת מינוני הויטמינים.

לסיכום, באמצעות מספר פעולות פשוטות ויישומיות, תוכלו לשפר באופן ניכר את ההרגשה הכללית שלכן לאורך תקופת ההיריון, תוכלו לשמור על היריון בריא לאורך כל הדרך, וכמובן, תוכלו ליהנות מהשבת הגזרה לקדמותה במהירות האפשרית מייד לאחר הלידה. שיהיה במזל טוב!



המידע בדף זה הוא כללי בלבד, אינו ממצא ואין בו בכדי להוות ייעוץ משפטי או חוות דעת מקצועית. השימוש במידע הינו על אחריותו המלאה של הקורא. בכל מקרה, אין בעלי האתר או המחבר נושאים באחריות כל שהיא לנזק שנגרם או עשוי להיגרם בעקבות השימוש במידע.

כל הזכויות שמורות ima4ima.co.il
פיתוח: LotemX מבית קבוצת לוטם המתמחה בבניית אתרים ובניית רשת חברתית | עיצוב: 2pm