9 טיפים מעולים שיסייעו לך להיפטר מעודפי משקל לאחר הלידה

ראשי > 9 טיפים מעולים שיסייעו לך להיפטר מעודפי משקל לאחר הלידה

9 טיפים מעולים שיסייעו לך להיפטר מעודפי משקל לאחר הלידה

00.00.0000
נכתב על ידי הנהלת האתר

בשעה טובה ומוצלחת, חודשי ההיריון מאחורייך, הלידה עברה בשלום ואת אוחזת כעת בתינוק מהמם שגורם לך לחייך ללא סיבה וללא הפסקה. כעת, כל שנותר לך לעשות (מעבר לטיפול מסור ויומיומי בתינוקך) הוא להחזיר לעצמך את הגזרה שלפני הלידה. בשורות הבאות ריכזנו עבור 9 טיפים מעולים אשר יסייעו גם לך להיפטר מעודפי המשקל אותן צברת לאורך תקופת ההיריון.

  1. זמני ארוחות- הדרך היעילה ביותר לשמירה על משקל גוף תקין היא באמצעות קיום ארוחות מסודרות בשעות קבועות. הקפידי על זמני ארוחות קבועים והקפידי על הזנת גופך בכל הויטמינים, המינרלים וכמויות הברזל הנדרשות לו לצרכי התאוששות מהלידה.
  2. פעילות גופנית מתונה- לאחר חודשי ההיריון בהן חדלת מקיומה של פעילות ספורטיבית כזו או אחרת, התקופה שלאחר הלידה היא ללא ספק התקופה האידילית לשנס מותניים ולחזור לפעילות הגופנית האהובה עלייך. הקפידי על קיום פעילות ספורטיבית מתונה (ריצה, הליכה, שחייה) לפחות פעמיים-שלוש בשבוע לפרקי זמן של חצי שעה עד שעה בכל פעם.
  3. התאזרי בסבלנות- ישנן נשים החוזרות לגזרתן שלפני הלידה תוך מספר שבועות מרגע הלידה וישנן נשים אשר יצטרכו להמתין פרקי זמן ממושכים יותר (ואף לעבוד קשה יותר) על מנת לחזור לאותה גזרה שהייתה להן לפני הלידה. העניין הוא גנטי ולכן אין כל צורך להאיץ בגופכן ולקיים כל מיני שיטות דיאטה מהירה שמבטיחות לכם תוצאות מיידיות שאינן באות לידי ביטוי במציאות. הפתרון: סבלנות והתמדה!
  4. התייעצי עם אשת מקצוע- צרי קשר דרך קופת החולים עם דיאטנית מוסמכת אשר תרכיב עבורך תפריט המותאם למשקל גופך הנוכחי ולמצב בריאותך לאחר הלידה.
  5. מנוחה ושינה- הטיפול המסור והיומיומי בתינוקך אומנם עלול לגזול ממך שעות שינה ומנוחה יקרות מפז, אך בכל אופן אנו ממליצות לך לעשות הכול על מנת לנוח לפרקי זמן ממושכים במהלך היום ואף לנסות ולקיים שגרת שינה בת מספר שעות רציפות.
  6. הציבי מטרות ברות השגה- הימנעי ממשטר דיאטה "רצחני" שאולי יוביל אותך למטרה אך ירחיק אותך בקו הבריאות. הציבי לעצמך מטרות ברות השגה לשבוע הקרוב, לחודש הקרוב ולתקופת חופשת הלידה הנמשכת בממוצע כארבעה חודשים. את המטרות אותן את מציבה לעצמך רשמי על הדף והציבי אותו במקום בולט בחלל הבית (דופן המקרר, המראה במקלחת וכדומה).
  7. פני זמן לעצמך ולתחביבים שלך- הטיפול המסור בתינוקך יחשוף אותך לשינוי מהותי בשגרת היומיום אליה הורגלת לפני כניסתך להיריון ובמיוחד לפני הלידה. יחד עם זאת, חשוב שתקדישי זמן איכות לעצמך מדי שבוע. פני לעצמך מספר שעות שבועיות בהן תוכלי לעסוק בכל הפעילויות והתחביבים האהובים עלייך.
  8. זמן איכות עם בן/בת הזוג- זוגות רבים מדווחים על ריחוק הנוצר ביניהם לאחר כניסתו של תינוק חדש הביתה. הקפידי להקדיש זמן איכות לבן/בת זוגך והקפידי לטפח את הזוגיות.
  9. בחרי תמונה מוצלחת שלך מהתקופה הטרום הריון, הציבי אותה במראה המרכזית בבית והתבונני בעצמך בכל פעם שאת מביטה במראה.

 



המידע בדף זה הוא כללי בלבד, אינו ממצא ואין בו בכדי להוות ייעוץ משפטי או חוות דעת מקצועית. השימוש במידע הינו על אחריותו המלאה של הקורא. בכל מקרה, אין בעלי האתר או המחבר נושאים באחריות כל שהיא לנזק שנגרם או עשוי להיגרם בעקבות השימוש במידע.

כל הזכויות שמורות ima4ima.co.il
פיתוח: LotemX מבית קבוצת לוטם המתמחה בבניית אתרים ובניית רשת חברתית | עיצוב: 2pm