כאבי גב בהריון ? כיצד תפחיתי אותם במהרה

ראשי > כאבי גב בהריון ? כיצד תפחיתי אותם במהרה

כאבי גב בהריון ? כיצד תפחיתי אותם במהרה

00.00.0000
נכתב על ידי הנהלת האתר

ברמה הנפשית ? פסיכולוגית, תקופת ההריון מהווה חלק בלתי נשכח בחייה של כל אישה.  אך כאשר מתייחסים לאלמנט הפיזי, אין מדובר כלל וכלל בגן של שושנים. עשרות אלפי נשים בהריון בישראל סובלות מדי שנה משלל קשיים ובעיות כאלו ואחרות במישור זה. מבצקות ברגליים, דרך מיגרנות חזקות ועד כאבי גב בלתי פוסקים. אך תרשו לנו להקל במעט על חששותיכן . מעבר לעובדה כי מדובר במצב זמני שלאחריו יגיעו ימים של נחת ובריאות, ישנן דרכים רבות להקל על המצוקות והכאבים גם בתשעת החודשים הללו. בשורות הקרובות נתרכז בכאבי הגב המופיעים לעיתים קרובות בזמן ההריון ונראה מהן הדרכים העיקריות להקלה.

 

פיזיותרפיה ? סוד הקסם לפתרון בעיית כאבי הגב

אחת השיטות הנפלאות והיעילות לשיפור מצוקת כאבי הגב היא פיזיותרפיה. מדובר בסדרת טיפולים הנעשית על מיטה, כרית, כורסא טיפולית או כדור ייחודי. במהלך המפגשים, מבצעת האם העתידית קשת רחבה של תרגילים בדרגת קושי נמוכה, אך בדרגת יעילות מרשימה. התרגילים מסייעים להתמודדות עם רמת היציבה הנפגעת במהלך ההריון, השרירים הכואבים שלא הורגלו לשאת עול ומשקל וכעת הפכו למשמעותיים בגוף האישה, ויסות הלחצים על אזורי הגב השונים, עם דגש מיוחד על הגב התחתון ה"מועד לפורענות" ועוד. הטיפולים הוכחו ככאלו המסייעים גם ברמה המנטאלית (דיכאון, קושי בהתמודדות), והיתרון שבהם ? ניתן לבצע אותם גם באופן עצמאי, בבית, בקלות ובמהירות, ולחוש בשיפור מיידי . אין ספק, הפיזיותרפיה היא התשובה המרכזית לבעיית כאבי הגב בהריון. יש נשים שמנסות כל מיני תרגילים אותם מתרגלת חברה טובה שגם בהיריון או בת משפחה. כאן חשוב לזכור שכל אישה שונה ולכן חשוב להיעזר בשירותיו של פיזיותרפיסט שיספק לאישה את רשימת התרגילים המתאימה לה וזאת לאחר שיחה איתה.

 

אל תוותרו על עיסוי- מסאז' הפלא

אבל הפיזיותרפיה אינה היחידה. עניין נוסף שהוכח כמחולל קסמים בכל הקשור לכאבי הגב בהריון הוא עיסוי. זה יכול להיות עיסוי עדיף ומפנק מבן הזוג, כזה שיתרום יותר בתחושה הפנימית. וזה יכול להיות עיסוי מקצועי של מטפל הבקיא בתחום הנשים בהריון ומודע להבדלים הנדרשים באופי העיסוי בעקבות השינויים הגופניים. מסג' נפלא שכזה אחת לכמה שבועות יכול להביא להפחתה משמעותית בכאבי הגב. פתרון נוסף טמון בהתנהלות היום יומית. כשמשקל הגוף עולה וחלוקתו משתנה כליל, חשוב להתאים את האלמנטים הקטנים והיום יומיים למצב החדש. בין אם מדובר בנעליים מותאמות ונוחות, הוספת כריות שינה, התכופפות ויציבה נכונה, תרגילים ומתיחות ועוד. שני במעט את אורח החיים שלך, וגלי איך השינוי בכאבי הגב מהיר וחד.

 

בשורה התחתונה, כאבי גב בהריון הם עניין שכיח במיוחד (כשני שליש מהנשים בהריון חוות אותו) אך בהחלט לא כזה שדורש חריקת שיניים והמתנה עד שיחלוף מעצמו. הקפידי על טיפולים פיזיותרפיים, עיסויים מקצועיים ושינויים קטנים-גדולים בהרגלי היום ? יום, וגלי איך במהרה הופכים כאבי הגב לזיכרון חולף. בהצלחה



המידע בדף זה הוא כללי בלבד, אינו ממצא ואין בו בכדי להוות ייעוץ משפטי או חוות דעת מקצועית. השימוש במידע הינו על אחריותו המלאה של הקורא. בכל מקרה, אין בעלי האתר או המחבר נושאים באחריות כל שהיא לנזק שנגרם או עשוי להיגרם בעקבות השימוש במידע.

כל הזכויות שמורות ima4ima.co.il
פיתוח: LotemX מבית קבוצת לוטם המתמחה בבניית אתרים ובניית רשת חברתית | עיצוב: 2pm